mandag 27. mars 2017

Live redder verden - litt

Live redder verden - litt

Bilderesultat for live redder verden litt

"Live redder verden litt" er en norsk livsstilsserie ledet av Live Nelvik.

Serien dekker temaer som; kosthold, avfall og forbruk.

Jeg likte serien fordi jeg syndes den dekker viktige temaer og viser oss hvordan vi kan forandre oss for å gjøre en forskjell.
Jeg fant serien interessant fordi den viser oss viktige problemer på en morsom måte som gjør det lettere å lære og huske det.

For å redde verden - litt, er jeg villig til å bli vegetarianer (skal faktisk prøve det en uke), og kaste mindre.
Men noe jeg ikke hadde gjort hadde vært å bli veganer.


-Sara

Refleksjon: Live redder verden - litt


"Live redder verden litt", en livsstilsserie på NRK, handler om Live Nelvik som skal prøve å leve så bærekraftig som mulig og redusere CO2 utslippet sitt. Blant annet går dette ut på å ikke kjøre bil, kutte ned på strøm, avfall og kjøtt og kutte ned shopping.

Serien er interessant og det er morsomt å se noen prøve ut metoder for å bli mer bærekraftig. Samtidig er serien noen ganger litt tullete.

For å redde verden litt er jeg villig til å kutte ned på kjøtt og kaste mindre. Jeg er også villig til å kutte ned på shopping.
Jeg hadde blant annet ikke kuttet ut alle animalske produkter.

~ Ksenia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar